باران مرا می‌خواند ...

باران ... شب ... بوی خاک باران خورده ... سیگار ... مست می‌شوم ... زیبائی ... می‌میرم ... دل‌تنگی ... پس کی ... باز ... دل ... بدمصب ...  

 

پی‌موزیک مورد علاقه نوشت ـ یعنی من عاشق این آهنگم ... دلم می‌خواد هزاران بار گوشش بدم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
پیشی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://pishinebesht.blogsky.com

تمام یادداشت های این صفحه رو خوندم ... حالا باز بگین پیشی غرغر می کنه! والا اسم من بد در رفته و گرنه من نسبت به شما خیلی خوش بینم! من فقط غر می زنم خودمو تخلیه می کنم که افسردگی نگیرم یه وقت حیف شم!

مهدی پژوم پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

سلام دوست خوب...
این باران سحری دارد که همه را باران زده می کن اد انگار. سحرش مرا هم گرفت. چیزی نوشت ام...

مونا ! سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

چه حس و حال خوبی...
اطاق من حتی پنجره هم ندارد که به این باران زیبا زل بزنم و بوی خاک باران خورده مستم کند...و دلتنگ شوم ...و .....گریه ک
نم و حالم خوب شود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد