تغییر همیشه درد دارد ...

تابستان هم به پایانش نزدیک شده و من نمی‌فهمم خوشحالم یا ناراحت ... زندگی همان هست که بوده ... و احتمالا تغییری نخواهد کرد ... شاید هم امیدوارم که تغییری نکند تا به رخوتم ادامه دهم ... گاهی آدم از ته دلش چیزی را آرزو می‌کند که از داشتنش واهمه دارد ... حس و حال این روزهای من هم دقیقا همین است ... از ته دلم اتفاقاتی را آرزو می‌کنم که نمی‌دانم چیست و از افتادنش سخت می‌ترسم ...

از غمگین بودن خسته‌ام ... دنبال راهی برای شادی می‌گردم ... 

فکر ادامه‌ی تحصیل مثل خوره به جانم افتاده ... اما تردید ولم نمی‌کند ... 

امتحان سخت دو هفته‌ی دیگر و تنبلی و غرور و تاکید مسخره‌ام برای درس نخواندن، فکرم را به هم ریخته‌اند ...

- 

پ.ن ـ برام هیچ حسی شبیه تو نیست ... کنار تو درگیر آرامشم ... همین از تمام جهان کافیه ... همین که کنارت نفس می‌کشم ... 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ... تو پایان هر جستجوی منی ... تماشای تو عین آرامشه ... تو زیباترین آرزوی منی ... 

منو از این عذاب، رها نمی‌کنی ... کنارمی، به من نگاه نمی‌کنی ... تمام قلب تو به من نمی‌رسه ... همین که فکرمی، برای من بسه ...

نظرات 7 + ارسال نظر
آوا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ق.ظ

ادامه تحصیل خوبه.شاید این یکی
یخورده فاز روحیتو عوض بکنه..
مطمئنم یخورده حال و هوات
عوض میشه...تردید رو تو
این موردکاملا بذار کنارگر
چه به نظرم می تونی
جورای دیگه هم شاد
باشی اماااااالان که
این فکر اومده تو
ذهنت بچسب ب
بهش و سخت
ادامه بده..من
مطمئنم که ه
موفق مییی
شی ی ی
دعااااااایم
بدددرقه ء
راهت..
یاحق...

آرش دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

شما زن و شوهر نیاز به یک مشاوره ی اساسی دارین
حرفمو جدی بگیر تا دیر نشده/

پیشی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ http://pishinebesht.blogsky.com

والا من زیاد با این ترانه ها آشنایی ندارم ولی تا همین پارسال شهریور که می شد سرم به دوران می افتاد که ای وای دیدی چه زود گذشت "تعطیلات" هیچ کاری هم نکردی؟ اما حالا تیر و مرداد و شهریور شد پایان نامه و اَپلای و این حرفا کاش مهر بیاد یه کم نفش بکشیم!

آوا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ق.ظ

خ.ص.و.ص.ی
یاحق...

مهربان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ http://mehrabanam.blogsky.com

این آهنگو دوست دارم
از پست قبلت برش داشتم مرسی...

برای امتحانت هیچ نگران نباش... برای تصمیم ادامه تحصیلت نگران باش... اینکه واقعا حسشو داری یا نه

به هرحال بهترین ها رو برات می خوام همیشه

آوا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

چرااااا آپ نمیکنی؟
دلم خیلی ی ی
خ.ص.و.ص.ی
یاحق...

مونا ! سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ

این عالیه دختر باور کن محشره که میخوای ادامه تحصیل بدی به جون خودم این همون انگیزه ایه که بهت گفتم این همون بهونه اس برای ادامه ی راه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد