من ... زن ... من ...

دارم به خودم فکر می‌کنم ... به : 

من ... زن ... 

من ... ضعیف ... 

من ... خسته ... 

من ... بریده ... 

من ... مردد ... 

من ... بی‌هدف ... 

من ... ناامید ... 

من ... بی‌حرکت ... 

من ... بی‌انگیزه ... 

من ... بزدل ... 

من ... غمگین ... 

من ... خطاکار همیشگی ... 

 من ... از خود بیزار ...  

من ... چه و چه و چه ...

همه‌ی اینها منم ... + شاید کلی ویژگی مثبت ... که تو این روزها ... دلم نمی‌خواد ... اصلا دلم نمی‌خواد ببینمشون ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پژوم یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://mahdipejom.blogsky.com

به آن ها که نگفتی هم فکر کن و بگو. هست اند اگر ببینی...
این ها را هم که گفتی ما ندیدیم. تو خود می گوی. شاید نباش اند هیچ وقت...

مونا ! سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

خیلی خوبه که داری به خودت فکر می کنی ..یه کم بیشتر فکر کن اما این بار به همون ویژگی مثبتا بیشتر بها بده ببین نتیجه اش چی میشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد